Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Που είναι το Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα ΟΕΟ??

Πρώτα απ' όλα να ευχηθώ σε όλους Χρόνια Πολλά Χρόνια Καλά Χρόνια Ευτυχισμένα γεμάτα αγάπη,χαρά υγεία,ευτυχία και γαλήνη...MERRY XMAS BLOG-WORLD...

Well πες τε με τρελή παράξενη ιδιόρρυθμη αλλά...δυο μέρες μετά τα Χριστούγεννα και το μόνο που κέρδισα είναι 2 κιλά επιπλέον...ένα πονόκοιλο...και ένα κεφάλι καζάνι...

ISSUE 1


Τι κακό είναι αυτό ρε παιδιά με το φαΐ ΕΛΕΟΣ...δεν θα τελιώσει ήρεμα....ΦΑΙ 1...μεσημέρι Χριστουγέννων...ΦΑΙ 2...βράδυ Χριστουγέννων....και εννοείται ενδιάμεσα...καφέδες γλυκά και τα λοιπά...το ίδιο συνεχίζεται ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ημέρα και το ''κακό'' θα επαναληφθεί παραμονή πρωτοχρονιάς, ανήμερα και στα Θεοφάνια φυσικά...

ΣΥΓΝΩΜΗΗΗΗΗΗ ΑΛΛΑΑΑΑΑ

Γιορτές έχουμε ΟΧΙ πόλεμο...τι είναι αυτή η ΜΑΝΙΑ με τη μάσα ρε παιδιά;; έχω φρίξει η γυναίκα...από ένα σημείο και μετά με πόνεσε το στομάχι μου γιατί προφανώς ναι θα φας λιγότερο όταν δεν θές αλλά όταν ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΣ γιατί είσαι ήδη σκασμένος από το φαΐ που έφαγες 5 ώρες πριν και από τα γλυκά και το καφέ που έπινες 1 ώρα πριν τι γίνεται;;;; ή μένεις μόνος σε μια γωνιά και απορείς ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΛΛΟΥΝ οι άλλοι ή απλά κάθεσαι και εσύ και τσιμπολόγάς αν και είσαι ένα βήμα πριν ξεράσεις...(thats what i did...)

ISSUE 2


Φέτος για αλλαγή αποφασίσαμε να περάσουμε τα Χριστούγεννα σε ένα ωραίο ορεινό ξενοδοχείο να ''ηρεμίσουμε''(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) και να χαλαρώσουμε....αμ ΔΕΕΕΕΕΕΕ....ποια ηρεμία και πού να τη βρω η γυναίκα;;;; που από την ώρα που πατήσαμε στο κατά τα άλλα πανέμορφο ξενοδοχείο ξύπνησε μέσα μου ο ΗΡΩΔΗΣ...(Άγιος άνθρωπος και πολύ παρεξηγημένος) παιδάκια να φωνάζουν...να τσιρίζουν να τρέχουν πάνω κάτω και οι γονείς???? ααααα οι γονείς ΧΑΛΑΡΟΙΙΙΙΙ ατάραχοι στο καναπέ λες και τα βλαστάρια τους κάνουν κανένα κατόρθωμά άσε που υπήρχαν και μητέρες πολύ χειρότερες από τα ίδια τα παιδιά τους οι οποίες ΤΣΙΡΙΖΑΝ και υποτίθεται τραγουδούσαν μαζί τους...άσε κυρά μου το παιδάκι να τραγουδήσει μόνο του εσύ δεν έχεις φωνή γκαρίζεις....

Ντροπή μου είναι να μην πω για τους κλασσικούς και τοοοοοσο διακριτικούς (NOT) κύπριους. τι πράμα είναι αυτό καλέ;; δηλ όπου πάμε πρέπει να δείχνουμε πόσο made in ΧΩΡΚΑΤΟcy είμαστε;; Μιλάς κύριος στο τηλέφωνο με το κουμπάρο σου? ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΤΙ ΛΕΤΕ?? έρχεται ο συμπέθερος σου ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ??Ένα περίεργο πράμα ρε παιδία με το 90% των Κύπριων είναι πως η ένταση της φωνής δεν έχει χαμηλό τόνο πάντα στο FULL μπας και δεν ΔΕΙΞΟΥΜΕ γιατί περί αυτού πρόκειται το γνωστό SHOW που λένε και το κεφάλι όπως ήταν φυσικό ΚΑΖΑΝΙ!

ISUUE 3


MHN ακούσω ξανά την έκφραση ''ΕΧΕΙ ΚΡΗΣΗ'' γιατί θα την πάθω εγώ!!! ΠΟΙΑ ΚΡΗΣΗ καλοί μου άνθρωποι που τα μεγάλα μαγαζιά παιχνιδιών προκαλούν κυκλοφοριακή συμφόρηση στους κοντινούς δρόμους?? ΠΟΙΑ ΚΡΗΣΗ που τα εμπορικά κέντρα είναι γεμάτα από κόσμο, και να ταν μόνο αυτό, να βλέπεις μαγαζιά που πουλάνε τσάντες και ρούχα με τιμές τριψήφιες και τετραψήφιες ΓΕΜΑΤΑ αυτή είναι κρήση;;; Άσε τα παιδάκια...τα έχουν καταστρέψει...ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΜΩΡΗ ΤΟ 10ΧΡΟΝΟ το IPAD (500+euro)...ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΜΩΡΗ ΤΟ 5ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ (300+euros) να συνεχίσω???ε μα πια έλεος...μάθετε τα παιδιά σας στα ΛΙΓΑ και ΚΑΛΑ. Εγώ θυμάμαι έπαιρνα ένα δώρο Χριστούγεννα,Πάσχα,Γιορτή και Γενέθλια και ήμουν ευτυχισμένη. Έπαιζα και χαιρόμουν, τώρα τα παιδιά έχουν τόσα πολλά παιχνίδια που αν τα πουλήσουμε ξοφλάμε το χρέος του κράτους.

ISSUE 4



Ένα ρητό λέει τους φίλους τους διαλέγουμε τους συγγενείς ΟΧΙ...αααααχχχ σοφή κουβέντα...Δεν διαλέγουμε τους γονείς τους θείους τα ξαδέρφια κτλ...αλλά κάνουμε κάτι άλλο χειρότερο τους ΘΑΒΟΥΜΕ ζωντανούς Ε! μπροστά τους λέμε...ΩΩΩΩΩΩ καλή μου τι κάνεις καιρό να τα πούμε και χαχαχα και χουχουχου...Πίσω τους...ΜΜΜΜΜΜ είδες την (τάδε) αμάααν ενταλος έγινεν έτσι...μα δε τι εν τουτα τα ρούχα που φορεί κρέμουντε οι μύλλες...κτλ...am i wrong? δε νομίζω γιατί το ΔΙΚΟ μου σοι είναι οι πρώτοι διδάξαντες σ΄αυτό... άστε το άλλο...τα παιδιά να τρώγονται γιατί παιδάκια είναι θα μαλώσουν και να κοντράρονται οι μανάδες, αυτό φυσικά προέρχεται 1. από την υπερπροστατευτικότητά μας μην πουν στο βλαστάρι μας ''μαυρα εν τα μαθκια σου'' και 2. από την ζήλια και κόντρα που ήδη είχαμε με τους γονείς των άλλων παιδιών και τη μεταφέραμε στο δικό μας(κάτι που έκανα οι δικοί μας γονείς σε εμάς). Και φυσικά το αιώνιο σκηνικό της ημέρας...ΟΛΕΣ οι γυναίκες στη κουζίνα είτε να μιλάνε είτε να ετοιμάζουνε τα φαγητά σε πηγαδάκια πάντα γιατί και στις οικογένειες υπάρχουν κλίκκες...αν δε καμία μείνει στο σαλόνι και δεν πάει να ''βοηθήσει'' την ΚΡΑΖΟΥΝΕ οι άλλες οι δήθεν νοικοκυρές.

Οι άντρες φυσικά είναι είτε στο καναπέ απλωμέεενοι...είτε έξω πάνω από τη φουκού να τσιμπούν!! Στη συνέχια άμα φάνε ΟΛΟΙ μέχρι σκασμού οι άντρες θα απλώσουν ΠΑΛε στο καναπέ άλλοι θα πάνε έξω για τσιγάρο και οι γυναίκες ΠΑΛΙ στη κουζίνα,να μαζέψουν τραπέζι,να πλύνουν πιάτα και φυσικά να πεταχτεί ένας ''ΕΞΥΠΝΟΣ'' από τους άντρες και να πεί το Θεικό ''ΠΟΥ ΕΝΝΑ ΤΕΛΙΏΣΕΤΕ ΚΑΜΕΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕ''...Εννοείται πως μόλις μαζευτεί το τραπέζι θα απάιτήσουν οι άντρες να στρωθεί το τραπεζομάντιλο /τσόχα για χαρτί και με το που θα κάτσουν θα ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ''ΤΖΗΝΤΟ ΚΑΦΕ ΕΧΕΙ 1 ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΑΡΑΓΚΕΙΛΑΜΕ'' (σηκωσε το κ*λο σου και κάμε τον μόνος σου γιέ μου έσσεις σσιερκα, αλλά ποιά θα το πεί???) Που το σόι μου ΚΑΜΙΑ...η μόνη πελλή που θα το έκαμνε εγώ είμαι αλλά....its a long story θα το αφήσω για άλλη φορά... Άμα πιουν λοιπόν και το καφέ τους,καθαρίσουν οι γυναίκες τη κουζίνα θα καθήσουν και εκείνες πάντα ανα κλίκκες είπαμε στους καναπέδες ή στη κουζίνα(αν έχουν να θάψουν και ε θέλουν να ακούν οι άλλες) ενδιάμεσα οι πασάδες θα ζητούν και άλλο καφέ,και άλλα γλυκά...ένας ''ΕΞΥΠΝΟΣ'' θα κρατά το control της TV και θα βάλει ότι πιο ΗΛΙΘΙΟ υπάρχει EVER εμάς εβάλαν ΕΡΤ...αχαχαχαχ και φυσικά το ίδιο σκηνικό θα επαναληφθεί το βράδυ...έτσι αγαπητοί μου bloggers παρά να χαλάω τη ζαχαρένια μου και τη διάθεσή μου με όλη αυτή τη μαυρίλα και αντί να ξεκουράζομαι να ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ και να θύμωνω προτιμώ να απέχω...με βλέπουν αυτοί που θέλω όταν θέλω και για όσο θέλω.



ΚΑΙ ερωτώ σαν χαζό παιδί...παράξενο...ιδιόρρυθμο...και πρώην ξανθιά....

Τα Χριστούγεννα είναι γιορτή ανταλλαγής δώρων ή είναι γιορτή της αγάπης?? γιατί εγώ αλλιώς τα έμαθα και αλλιώς τα βλέπω. Δεν υπάρχει ένα άτομο του στενού μου κύκλου που να μην μου πεί ΔΕΝ νιώθω πως έρχονται γιορτές...ΔΕΝ νιώθω το κλίμα των ημερών. Μα λογικό είναι γιατί αντί να στραφούμε σ ἀυτό που σημαίνει η γιορτή των Χριστουγέννων έχουμε στραφεί στην καταναλωτική μας μανία. και φυσικά μετά θα γκρινιάζουμε πρώτα για το τι πονοκέφαλος είναι τα δώρα και μετά πως ξοδέψαμε πολλά! ΕΛΕΟΣ σταματήστε το. Εσείς/Εμείς το κάνουμε αυτό στο εαυτό μας.Αφιερώστε χρόνο στα άτομα που πραγματικά αγαπάτε, που περνάτε όμορφα μαζί τους. Περάστε 24 ώρες ΜΟΝΟΙ σας με το ταίρι σας πότε το κάνατε για τελευταία φορά? Πάρτε ΤΗΛΕΦΩΝΟ και ανταλλάξτε ευχές όχι ξερά μηνύματα τυποποιημένα(τα συχαίνομαι) με τα άτομα που όντος θέλετε να μιλήστε. Και γενικά δώστε ΑΓΑΠΗ, χαμογελάστε,χαλαρώστε και ξεκούραστε το πνεύμα. Ξεφορτωθείτε τη μαυρίλα και τη φορτισμένη άυρα.

 

 Αυτά καλοί μου bloggers και συγνώμη αν σας κούρασα αλλά έφρυξα η γυναίκα...να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ και τι 2013 να ναι το καλύτερο...lucky number 13!!! :p

Σας φιλώ
Ella Enchanted
xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου