Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ...ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ...








Πόσο πολύ έχουμε αγαπήσει τα πάντα γύρω μας...τους ανθρώπους...την ζωή μας...ακόμα και την ρουτίνα μας...

Εδώ και λίγες μέρες έχουμε πάρει την απόφαση με το έτερο ήμισυ να ξενιτευτούμε...(άτιμη κρίσηηη) και από εκείνη τη μέρα λοιπόν έχω περάσει από πολλά στάδια!

Το πρώτο της θλίψης...μιας μεγάλης θλίψης που απλά έβλεπα τα πάντα γύρω μου την απλή μου καθημερινότητα, μικρά ασήμαντα πράγματα και η καρδιά μου κόντευε να σταματήσει. Το μόνο που ήθελα ήταν να πνιγώ στα δάκρυα μου...


Το δεύτερο και αυτό το οποίο βρίσκομαι ακόμα και είναι της άρνησης ΝΟΟΟΟ ΙΜ ΝΟΤ THE ONE WHOS LEAVING αν δεν μπω στο αεροπλάνο δεν πιστεύω τίποτα! (αχαχα τόοοση άρνηση)


Το τρίτο είναι το οποίο πιστεύω είναι αυτό κιόλας που θα με κρατήσει όρθια στα πόδια μου είναι της εκτίμησης. Τι ενωώ? Απλό...αντί να κάτσω και να κλαίω την μοίρα μου για τις φίλες μου που θα αποχωριστώ, για την καθημερινότητα μας που δεν θα ναι πια η ίδια, για τις βόλτες μας, για τα καφεδάκια μας που απολαμβάνουμε οπουδήποτε,και τα όσα κουφά και παλαβά μπορούμε να κάνουμε ΜΟΝΟ εμείς μαζί...αποφάσισα να τα εκτιμήσω και να τα απολαύσω όσο πιο πολύ μπορώ. Το πρώτο πρώτο που έχω κάνει είναι καθημερινά να τις καλημερίζω γλυκά και να τους λέω πόσο πολύ τις αγαπάω, πόσο ευγνώμον είμαι που είναι στη ζωή μου και τα συναφή...(είμαι ευαισθητούλα η άτιμη τι να κάνω), στη συνέχεια περνάω όσο πιο πολύ χρόνιο μπορώ μαζί τους!


Δυστυχώς παρόλο που είμαι άνθρωπος που ξέρει να λέει ευχαριστώ και να εκτιμάει τα όσα έχει γιατί ποτέ και τίποτα δεν μας χαρίζετε κάποια πράγματα τα είχα αφήσει στην άκρη και τα είχα για δεδομένα...τίποτα δεν είναι δεδομένο αγαπημένοι μου bloggers το χω μάθει πια καλά...Η γειτονία μας, η μυρωδιά του σπιτιού μας, η άνεση του καναπέ μας τόσα μικρά και όμως σημαντικά όταν ξέρεις πως πιά δεν θα τα έχεις! ΜΑΥΡΙΛΑΑΑΑΑΑ πω! πωωωωω!!

Όπως και να χει καλοί μου bloggers εγώ ένα ξέρω ΑΝ ο Ύψιστος έχει στα σχέδια του να ξενητευτούμε θα γίνει και αυτός κάτι παραπάνω ξέρει...Κοτζάμ Θεός είναι και σίγουρα θα ναι για καλό!
Άστε που έχω σκοπό να ξετινάξω την Apple  αχαχαχ όσο περισσότερα i τόσο το καλύτερο αχαχα! Θα χω και πιο πολλές διακοπούλες(εκπαιδευτικός βλέπετε) η τέλια δικαιολογία για να μαι πίσω Κύπρο στις λατρεμένες μου κοριτσάρες και στη ζωούλα μου... Βλέπουμε τα θετικά της κάθε κατάστασης και προχωράμε...και επειδή εγώ δεν είμαι ο Θηβαίος που δεν θα μάθει ποτέ πόσο πολύ την αγάπησε...θα του πάω κόντρα (sorry Chriiissss) και πριν επιβιβαστώ στο αεροπλάνο για τα ξένα όλοι όσοι τους αγαπάω θα το μάθουν (αν και πιστεύω το ξέρουν) και φυσικά όλες μου οι unfinished bussines θα κλείσουν!

Νew Life New chapter Cause Life ALWAYS goes ON only On

Σας φιλώ
Ella Enchanted xxx

1 σχόλιο:

  1. Καλή μου Ella...έννα σου κάμω τζιαι ποδαρικό. Το πιο όμορφο πράμα που πάντα μα πάντα λατρεύω πάνω σου είναι την δύναμη που έσhιεις να φκάλεις πάντα κάτι θετικό που την οποιανδήποτε κατάσταση τζιαι να έσhιεις την δύναμη να συνεχίζεις πάντα με χαμόγελο μπροστά. Τούτο για μένα εν απλά εκπληκτικό.

    Εν μπορώ να σου εκφράσω το πόσο πολλά θα σε πεθυμήσω (αν δεν έρτω μητά σου δατ ις)...τα απλά τζιαι τα καθημερινά σου εν τζινά που αγάπησα τζιαι εν τζίνα που μου εμάθαν ακόμα να πιστέφκω στην καλοσύνη.

    Τίποτε εν πρέπει να πέρνουμε για δεδομένο, γι' αυτό τζιαι ανταπωδίδω τόσο ένθερμα τα σ'αγαπώ σου, γιατί θέλω να το ξέρεις δυνάτα, το πόσο πολλά βαθκιά σε έχω μέσα στην καρδιά μου.

    Είσαι ότι πιο ξεχωριστό ήρτε απρόσμενα τζιαι ζεστά στη ζωή μου.

    Σε φιλώ γλυκά καλή μου Ella.

    Σ'αγαπώ παντοντινά... :)

    Λου (Lucrezia)<3 xxxx <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή