Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Tech....FREAK...!!!!



Helloooooo my dear bloggers...

Τι μου κάνετε, πως είστε; Εγώ τραβάω ζόρι...που λέει και ο ΘΕΟΣ Σάκης αχαχαχ!!! Xmas time προ των πυλών και έχω φρικάρει με το γνωστό και αιώνιο ''πρόβλημα'' όλων μας (για μένα ειδικά είναι...pain in the ass... :) ΔΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Αχ Παναγίτσα μου αυτά τα δώρα!! κ κλασσικά αρχίζει ο πονοκέφαλος για το τι να πάρεις στον κάθε ένα....και φυσικά μένει η πάρτι μας εχτός...!


Εγώ μια και ξέρω πως ο καθόλα συμπαθητικός κοκκινοφόρος Άγιος ΔΕΝ παίζει να με επισκεφτεί μια και δεν είμαι πια ανήλικο...είπα να κάνω δώρο σε ΜΕΝΑ from me... to me... που λένε!

 Και τι δώρο;;;;;ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ το καλύτερο...για μένα μια φορά στα 30 χρόνια που αποφάσισα να μου κάνω δώρο θα μου κάνω...έλα όμως που σαν TECK FREAK που είμαι με βασανίζουν πολλά κ σημαντικά διλήμματα...!!! Να  μου πάρω κινητό...γνωστής και λίγο τσιμπημένης εταιρίας που παραπέμπει σε μηλαράκι...ή να πάρω καμιά ταμπλέτα της ίδιας μηλοεταιρίας???!!! το έψαξα...το ζύγισα...και άκρη δεν έβγαλα...γιατί; θα μου πείτε τώρα και θα χετε και δίκαιο! απλό...Ταμπλέτα δεν έχω...έχω όμως υπολογιστή που κάνει πάνω κάτω την ίδια δουλειά...ΕΛΑΑΑΑΑ όμως που στον υπολογιστή είναι μόνιμος κάτοικος το έτερο ήμισυ και εγώ έχω καταντήσει ο μεγαλύτερος βιβλιοφάγος EVER!!! Γιατί τι να κάνω το έρμο στον ΕΛΑΧΙΣΤΟ ελεύθερο μου χρόνο...TV δεν βλέπω την βαριέμαι...τον Η.Υ. τον κρατάει busy είπαμε το έτερο ήμισυ μου...απομένουν λοιπόν τα βιβλιάκια(βιβλιάρες είναι αλλά μην το κάνω θέμα)! Άρα συμπέρασμα...ΧΡΗΣΗΜΗ η ταμπλέτα...


 


 ΟΜΩΣ....

Όσοι φίλοι και λοιπά κολλητάρια μου διαθέτουν λοιπόν κινητό της μηλοεταιρίας μου συστήνουν να πάρω κινητό...γιατί απλά ταμπλέτα και κινητό ελάχιστα διαφέρουν! Ομολογώ πως πιο πολύ κινητό ποθεί η ψυχούλα μου γιατί το extention κοινός προέκταση του χεριού μου που δεν είναι άλλη από το πολυαγαπημένο μου κινητό...θέλει ανανέωση... ΑΛΛΑ...το νέο μοντέλο της μηλοεταιρίας είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ το έρμο..(ας το προσπεράσουμε όμως αφού είπαμε μια φορά στα 30 χρόνια μου κάνω δώρο!) είναι και αφής...που εγώ αν και παρθένος στο ζώδιο είμαι λίγο έως πάρα πολύ άτσαλη...και ότι κρατάω μου πέφτει από τα χέρια...και κάθε φορά θα κλαίω πάνω από το not cheap at all mobile! Συν της άλλης θα χρειάζομαι ένα ολόκληρο ημίχρονο για να στείλω ένα μήνυμα!!!! Θέλω όμως πολύ να γίνω κάτοχος μιας μηλοσυσκευής...! Το άλλο μου βασικό και κυριότερο θα έλεγα πρόβλημα είναι ότι η μηλοεταιρία με απογοήτευσε...γιατί άλλο σχέδιο μας είχε δείξει πως θα είχε το κινητό και άλλο έχει τελικά..που δεν μου πολυαρέσει!




Θα μου πείτε συμβιβάσου πάρε άλλη μάρκα...ΠΟΛΥ πιο φθηνή με εξίσου καλή συσκευή και πιο ωραία σε εμφάνιση! Το δοκίμασα και αυτό! Καθίσαμε λοιπόν το απόγευμα με τη φιλενάδα και κάναμε έρευνα αγοράς μέσο διαδικτύου αλλά τίποτα δεν βρήκα να μ' αρέσει και ΑΝ έβρισκα...η διαφορά στη τιμή από το μηλοκινητό ψίχουλα...άρα πάλι με το απωθημένο θα μείνω;


Και έτσι λοιπόν αγαπημένοι μου bloggers συνεχίζω να βασανίζω το ταλαίπωρο και ήδη βαρυφορτωμένο μου μυαλουδάκι με αυτό το ''τρομερό'' για μένα δίλημμα! Στο τέλος από οσο με ξέρω θα κάνω αυτό που κάνω εδώ και πολύ καιρό...θα αναβάλω το δώρο from me....to me....και θα αναμένω ως πάρατζη...μπας και δω άσπρη μέρα....κινητό της προκοπής και του γούστου μου i mean!!! 

Τώρα για να μαι και εντελώς ειλικρινής και με το χέρι στην καρδία...δεν με πολυνοιάζει γιατί πέρα από την πλάκα η ουσία των Χριστουγέννων δεν είναι ένα πακέτο με κορδέλες αλλά η αγάπη...! Να δίνεις και να παίρνεις απέραντη ανιδιοτελή και αληθινή αγάπη...μια ζεστή αγκαλιά και ένα τρυφερό φιλί στο τέλος μιας κουραστικής μέρας...! Τα δώρα μου λοιπόν για φέτος....Ο Άνθρωπός μου...και οι φίλοι μου...thats more than enought for me! Και αφιερωμένο το τραγουδάκι σ΄αυτούς μαζί με την απέραντη μου αγάπη!



Καλά γιορτινά ψώνια σας εύχομαι λοιπόν γεμάτα αγάπη αλλά με μέτρο γιατί όπως λέει και η νέα καραμέλα της εποχής μας έσσει κρίση!


Σας φιλώ 
Ella Enchanted



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου